2019 yılından bu yana online ve yüz yüze eğitimler vermeye devam ediyoruz. 1500’den fazla kursiyerin sertifikalarını aldığı Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi eğitimlerimizin detaylarına bu sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Dijital pazarlama araçlarının bütününe hakim olabileceğiniz, profesyonellik kazanabileceğiniz ve de bu araçları kullanarak kendi stratejinizi kurgulayabileceğiniz, uygulamaya geçebileceğiniz bir eğitim bütünü sunuyoruz.
Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi eğitimi ile satış ve pazarlamanın en önemli araçlarından biri haline gelen dijital pazarlama hakkında teorik ve pratik bilgilere sahip olacaksınız. Bu eğitim programı sayesinde sosyal medya yönetimi ve reklamcılığı, mobil ve e-mail pazarlama yöntemleri, Google tarafından dijital pazarlamanın olmazsa olmazı olarak hizmete sunduğu araçlar, web sayfası hazırlarken ya da bir profesyonele web sayfası yaptırdığınızda dikkat etmeniz gereken noktalar, e-ticarete giriş ve dikkat edilmesi gerekenler, dijital pazarlamada kullanılacak fotoğrafları çekerken ve düzenlerken yapmanız gerekenler ve de son olarak tüm çalışmalarınızı nasıl analiz etmeniz gerektiği, strateji ve hedeflerinizi izlemenin yöntemlerini öğreneceksiniz.
Online Dijital Pazarlama Eğitimi ile Var Olan Müşterilerinizi Elde Tutun ve Yeni Müşteriler Kazanın
Bu eğitim ile edineceğiniz bilgiler sayesinde, kendi işinizi büyütmek, dijitalleştirmek, mevcut çalıştığınız kurumun pazarlama süreçlerine katma değer sağlamak, kariyerinize ve kendi gelişiminize katkıda bulunmak, yeni bir kariyer yolu çizmek, reklam ajanslarında çalışmak, freelance olarak dijital pazarlama hizmeti sunmak gibi birçok iş imkanı sağlamaktadır.
Dijital Pazarlama Eğitiminin Ardından Kariyer Fırsatları
Girişimciler, kendi işini kurmak ya da büyütmek isteyenler, bir ajansta çalışmak, sosyal medya uzmanı olmak, freelance olarak ajans ya da şirketlere hizmet vermek isteyenler için hazırladığımız bu eğitim hem küçük ölçekli şirketlere, hem de büyük ölçekli şirketlerin pazarlama ve e-ticaret departmanlarında çalışanlar için uygundur.
Çalışma Alanları
- Şirketlerin pazarlama departmanları
- Reklam Ajansları
- E-ticaret firmaları
- Freelance Hizmet
- Küçük Ölçekli Şirketler
Alınabilecek Unvanlar
- Dijital Pazarlama Uzmanı
- Sosyal Medya Uzmanı
- Kurumsal İletişim Uzmanı
- Reklam Danışmanı
- İçerik Üreticisi
- Pazarlama Uzmanı
Eğitim Planı
- Kurumsal kimlik nedir?
- Kurumsal kimlik oluşturulmasının amacı nedir?
- Kurumsal kimlik kapsamında neler vardır?
- Nasıl oluşturulur?
- Nasıl sürdürülebilirlik sağlanır?
- Markanızın SWOT analizi nasıl yapılır?
- Markanızın güçlü ve zayıf yönlerini nasıl tespit eder ve yönetebilirsiniz?
- Markanızı bekleyen fırsatları ve tehditleri nasıl tespit eder ve yönetebilirsiniz?
- Dijital pazarlamada kullanılan temel kavramlar
- Dijital pazarlamanın önemi
- Dijital pazarlama için gerekli araçlar
- Video Marketing Nedir?
- Video marketing hedefleme, uygulama ve analiz etme
- Youtube Marketing Nedir?
- Youtube marketing hedefleme, uygulama ve analiz etme
- Email Marketing Nedir?
- Email marketing hedefleme, uygulama ve analiz etme
- Sosyal Medya Marketing Nedir?
- Sosyal Medya Yönetimi Nedir?
- Google dijital pazarlama araçları nelerdir?
- Sosyal medya platformları nelerdir?
- Markanızı temsil edeceğiniz sosyal medya platformunu seçerken dikkat etmeniz gerekenler
- Facebook ve Instagram hesap açılışları nasıl yapılır?
- FB ve Instagram sayfa ayarları ve yetkilendirmeler nasıl yapılır?
- Facebook ve Instagram hesap entegrasyonları nasıl yapılır?
- FB ve Instagram yönetim panellerinde neler vardır ve ne işe yararlar?
- Business manager nedir ve nasıl kullanılır?
- Business Suite nedir?
- FB ve Instagram reklam yöneticisini tanıma ve kullanım detayları
- Kampanya oluştururken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
- Instagram ve Facebook mağaza kurulumları
- Dönüşüm reklamları
- FB ve Instagram sayfa istatistiklerini inceleme
- Hedef kitle belirlenmesi ve analizi
- Reklam dönüşümlerini inceleme ve yorumlama
- LinkedIn hesap açılışı, genel kullanım ve özellikler
- LinkedIn reklam türleri nelerdir?
- LinkedIn kampanya oluşturma ve süreç takibi
- Sosyal medya kriz yönetimi
- Sosyal Medya İçerik Üretimi Temel Bilgiler
- İçerik üretiminde dikkat edilmesi gerekenler
- Strateji geliştirme
- Fotoğraf çekiminde dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
- Ürün fotoğrafları çekiminde işinizi kolaylaştıracak yöntemler nelerdir?
- İçerik Üretiminde herkesin ulaşabileceği aplikasyonlar nelerdir?
- CANVA ile tasarım uygulaması
- Snapseed ile içerik düzenlemesi
- VivaVideo ile video düzenlemesi
- Search Engine Optimization nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
- Herkes tarafından uygulanabilir SEO çalışmaları nelerdir?
- SEO çalışmalarının analizi ve geri bildirimi nasıl takip edilebilir?
- Search Engine Marketing nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
- SMO kapsamında uygulanabilecek reklam çalışmalarına genel bakış
- Google My Business
- Google My Business nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
- Google Marketing Platform
- Google Marketing Platform nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
- Google Analytics
- Google Analytics nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
- Analytics verileri nasıl raporlanır, yorumlanır ve de sonuçlara göre aksiyon alınır?
- Google Adwords
- Google Adwords nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
- Yetkilendirme çalışmaları nasıl yapılır?
- Kampanya çeşitleri nelerdir?
- Kampanya oluşturulması ve takibi nasıl yapılır?
- Anahtar Kelime Planlayıcı nedir, nasıl kullanılır?
- Kampanya sonuçlarının izlenmesi ve strateji geliştirilmesi
- Google Search Console
- Google Search Console nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
- Google Trends
- Google Trends nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
- Google Merchant Center
- Google Merchant Center nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
- Google Manufacturer Center
- Google Manufacturer Center nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır?
- WordPress web sayfası oluşturmak için gereken araçlar
- Alan adı ve hosting temini
- Alt yapı kurulumu
- Cpanel kullanımı
- WP tema seçimi ve kurulumu
- WP eklenti ayarları
- WP SEO
- WP güvenlik ayarları
- WP içerik ekleme ve güncelleme
- WP mailing
- E-ticaret için WP uygulaması ve kullanımı
- E-ticaret nedir?
- E-ticarete girişte dikkat edilmesi gerekenler
- Pazar yerlerine giriş için araştırılması gerekenler
- E-ticarette satışı yapılacak ürün ya da hizmet için pazar araştırması yapılmasının önemi
- Maliyet ve karlılık hesaplaması nasıl yapılır, nelere dikkat edilmelidir?
- Yurtdışı pazarlara açılırken dikkat edilmesi gerekenler
- E-ticarette girişimcilere sunulan başlıca fırsatlar
- E-ihracat ve lojistik yönetimi hakkında bilgilendirme