2021 yılında e-ticaret eğitimlerimizi kursiyerlerimizle buluşturduk. Hem online hem de yüz yüze derslerde e-ticarete başlamak isteyen ya da bu alanda danışmanlık vermek isteyen yüzlerce kursiyere kısa zamanda ulaştık. E-ticaret eğitimlerimizin detaylarına bu sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

E-TİCARET EĞİTİMİ

Tüketici alışkanlıklarının ve ticaret anlayışının hızla değiştiği günümüzde firmaların fiziki işletmelerinin yanı sıra internette de bulunabilir, ulaşılabilir ve ticaret yapabilir durumda olması büyük önem kazanmıştır.

E-ticaretin yaygınlaşması ve sunmuş olduğu fırsatlar sayesinde firmalar çok daha karlı ve avantajlı satışlar yapabilir hale gelmiştir. Sektördeki yetişmiş personel ihtiyacı ve büyüyen pazar dikkate alındığında daha fazla profesyonele ihtiyaç duyulmaktadır.

E-ticaret alanında kariyer hedefleyen, işini e-ticarete taşımak isteyen ya da reklam ajanslarının e-ticaret departmanlarında çalışmak isteyen kişiler için ;

A’dan Z’ye, tüm detayları ile e-ticareti, riskleri, avantajları ve stratejileri sunmuş olduğumuz eğitim içeriğimizde kendi e-ticaret sitenizin kurulumunda bilgi sahibi olabilecek, kendinizi ilgi alanınıza göre geliştirebilecek ve farklı seçenekleri değerlendirme fırsatını yakalamış olacaksınız. Derslerimizde vaka incelemeleri yapacak, yeniliklerden bahsediyor olacak ve diğer sorularınızı yanıtlıyor olacağız.

“E-Ticaret Uzmanlık” Eğitimine Kimler Katılabilir?

  • E-Ticaret alanında kariyer hedefleyen,
  • İşini E-Ticarete taşımak isteyen,
  • Reklam ajanslarının E-Ticaret departmanlarında çalışmak isteyen kişiler bu eğitime katılabilir.

E-Ticaret Uzmanlık Eğitiminin İçeriği Nedir?

  • E-Ticarete giriş
  • E-Ticaret temel kavramlar
  • Türkiye e-ticaret istatistikleri
  • Dünya e-ticaret istatistikleri
  • ETBİS
  • KVKK
  • E-Ticaret Sitesinin Fonksiyonları ve Kullanıcı Deneyimi Açısından Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Ana sayfa kurgusu
  • Kategori sayfalarının kurgusu
  • Ürün detay sayfalarının kurgulanması
  • Ödeme sayfalarının kurgulanması
  • E-Ticaret sitesinin kurulum aşamasında dikkat edilmesi gerekenler ve proje planı
  • E-Ticaret sitesinde yapılacak entegrasyonlar
  • Ödeme Entegrasyonu
  • Lojistik Entegrasyonu
  • ERP Entegrasyonu
  • CRM Entegrasyonu
  • E-Fatura Entegrasyonu
  • Yönetici Paneli
  • Mobil Uyumluluk (Responsive tasarım)
  • Siber Güvenlik ve EVSSL
  • Domain ve hosting nedir? Nasıl seçilir?
  • Kargo firması seçimleri ve entegrasyon
  • Lojistik altyapısı ve stratejisinin kurgulanması
  • Stok yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler
  • Tedarikçi yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler
  • XML Entegrasyonu
  • Ödeme altyapısının seçimi ve kurulumu
  • E-Ticarette tercih edilen ödeme sistemleri, maliyetleri, avantajları, dezavantajları
  • Kapıda ödeme
  • Sanal pos (vpos)
  • Paytr
  • Iyzico, vb
  • Dijital pazarlamanın e-ticaretteki önemi
  • Arama Motoru Optimizasyonu (sem ve seo)
  • Doğru fiyatlandırma (Pazaryerlerinde fiyatlandırmanın önemi)
  • Dönüşüm optimizasyonu
  • E-Ticaret hedef kitle analizi
  • E-Ticaret kampanya yönetimi
  • Influencer Marketing
  • Sosyal medyanın önemi
  • Stratejik İçerik Yönetimi
  • Tüketiciyi Anlamak (Design Thinking)
  • İptal ve iade süreçlerinin kurgulanması ve yönetimi
  • Müşteri memnuniyeti süreçlerinin önemi
  • Müşteri hizmetleri yapılandırması
  • Chatbot Nedir?
  • Doğru pazaryeri seçimi nasıl yapılır?
  • Pazaryerlerinde mağaza açılışı için yapılması gerekenler
  • Evrak yönetimi
  • İçerik yönetimi ve ürün görsellerinin hazırlanması
  • Güncelleme
  • Pazaryerlerinde ürün yükleme
  • Maliyetlendirme
  • Reklam yönetimi
  • E-ihracat nedir?
  • E-ihracat devlet teşvikleri
  • E-ihracatta temel bilgiler giriş
  • Global pazarlama
  • Global lojistik süreçleri
  • Ülke ve sektör analizleri
  • Hedef pazarların belirlenmesi
  • Global ödeme sistemleri